ویژگی شیرآلات شودر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویژگی شیرآلات شودر
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 106
نویسنده : soli

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل منزل، شیرآلات هستند و از جنبه‌های مختلفی مانند سلامت آب مصرفی و صرفه جویی در مصرف آب می‌توانند بر زندگی ما اثرگذار باشند. اما هنگام انتخاب و خرید شیرآلات با برندهای متنوع داخلی و خارجی مواجه می‌شویم و انتخاب شیرآلات استاندارد و باکیفیت از بین همه شیرآلات موجود در بازار انتخابی سخت و گیج کننده میشود در این مطلب قصد داریم ویژگی شیرآلات یکی از برندهای پر آوازه شیرآلات ایرانی را شرح دهیم . از با کیفیت ترین و معروف ترین برندهای موحود در بازارشیرآلات ساختمانی، شودر است. شیرآلات شودر با تنوع گسترده و کیفیت مناسب با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا همواره توانسته نیازهای مصرف کنندگان را برطرف نماید و محصولی مرغوب و قابل رقابت با شیرالات خارجی تولید کند. در ادامه به خصوصیات شیرالات شودر و ویژگی آن ها میپردازیم :

طراحی خاص و منحصربفرد

" چون جزئیات مهم است" شعار شرکت شود است که وضوح میتواند این دقت در جزئیات را در طرحی های شیرآلات شودر مشاهده کرد. از خصوصیات مهم شیرآلات شودر طراحی‌های خاص در رنگ‌های مختلف، طبق استانداردهای روز جهان میباشد. این خصوصیات باعث میشود تا شیرآلات شودر بتوانند پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سلیقه‌های مختلف باشند بطوریکه هر فردی با هر سلیقه‌ای میتواند شیرآلات متناسب با دکوراسیون خود را پیدا کند. شیرالات شودر در 5 الی 8 رنگ اصلی از قبیل : طلایی براق، طلایی مات، کروم براق، کروم مات، مشکی طلایی، شیری طلایی، مشکی کروم، شیری کروم و.... تولید و به بازار عرضه میشوند. از انواع طراحی شیرآلات شودر میتوان به شیر توالت یا سرویس بهداشتی، شیر حمام، شیر روشویی، شیر ظرفشویی در نمونه‌های پایه بلند، پایه کوتاه، شلنگ دار و بدون شلنگ اشاره کرد.

جنس شیرآلات شودر

جنس آلیاژ بکار رفته در ساختار و بدنه تمام شیرآلات شودر از جنس برنج بوده و نکته قابل توجه این است که از کمترین درصد سرب برای ساخت این شیرآلات استفاده شده است. لازم به ذکر است که سرب بکار رفته در شیرآلات نباید بیشتر از 2.5 درصد باشد و درصورتی که بیش از این مقدار باشد نه تنها کیفیت شیرآلات را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث پوسیدگی آن‌ها میشود، بلکه وارد آب مصرفی شده و سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد.

کاتریج شیرآلات شودر

کاتریج قطعه‌ای بسیار مهم در داخل شیرآلات است که باز و بسته کردن آب را بر عهده دارد. هگام خرید شیرآلات باید به دو نکته مربوط به کاتریج توجه کرد یک: جنس کاتریج دو : اندازه آن.

کاتریج شیرالات شودر همه از جنس سرامیک و مقاوم در برابر دما و فشار بالا است.

پوشش یا آبکاری شیرآلات شودر

آبکاری، بخش خارجی شیرآلات است و در زیبایی ظاهری و دوام شیرآلات نقش حائز اهمیتی دارد. در آبکاری اکثر شیرآلات شودر از روکش کروم استفاده میشود که دوام بالا و نظافت آسان از ویژگی‌های این نوع از آبکاری است.

نصب آسان

از ویژگی مهم دیگر شیرآلات شودرشرایط نصب آسان آن‌ها است که با حداقل دانش فنی نیز میتوان اقدام به نصب کرد.

قیمت شیرآلات شودر

شیرآلات ایرانی به دلیل اینکه در داخل کشور ساخته میشوند قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند در عین اینکه از لحاظ کیفیت با ان‌ها برابری میکنند. برتری بعدیشیرآلات ایرانی مثل سیرالات شودر نسبت به نمونه‌های خارجی دسترسی به سایت و نمایندگی‌های فروش معتبر آن‌ها است که می‌توانید با خیالی آسوده، راحت و بدون نگرانی از غیر استاندارد بودن شیرالات اقدام به خرید کنید. هایپر ساختمانی خاجی نمایندگی شیرآلات شودر در غرب تهران اماده ارائه خدمات به شما عزیزان که قصد خرید شیرالات ساختمانی با قیمتی مناسب دارید است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرالات شودر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: